آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان2

 

عرض پیشخوان نباید بیش آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  از حد بزرگ باشد بنابراین کودکان نمی توانند به راحتی به جریان آب و دستگیره های شیر آب در صورت مناسب سن خود برسند.

در همه مراکز مراقبت از کودک جدید یا به طور گسترده تنظیم شده ، باید حداقل یک کودک برای هر 15 کودک یا قسمتی از آن قد مناسب داشته باشد قد بزرگ نوزاد باید نزدیک به هر ناحیه تعویض پوشک باشد که برای نوزادان جاه طلب استفاده می شود. در تمام سازه های جدید دست کودکان باید به راحتی بدون استفاده از یک گام کمکی به جریان آب برسد.

هر شیر آب دستشویی باید حداقل 90 درجه فارنهایت ، آب گرم به مدت 20 ثانیه تحویل دهد. آب گرم نباید از 120 درجه فارنهایت تجاوز کند ، جایی که دستشویی دارای آب گرم آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  و سرد جداگانه از طریق مخلوط شیر است ، یا نباید از 100 درجه فارنهایت از یک منبع آب بیشتر باشد. کنترل های شیر آب باید توسط کاربر موردنظر قابل دسترسی باشد.

اگر از شیرهای خود تنظیم استفاده می شود ، آنها باید از نوع اندازه گیری شده باشند و بتوانند حداقل 20 ثانیه جریان در هر بار را فراهم کنند. شیر آب باید بتواند توسط کاربر موردنظر کار کند. وسایل مورد نیاز: یک سرویس دستی حوله از دیسپنسر دیواری و صابون نگهدارنده باید با هر راحتی ارائه شود. پذیرش پسماند مورد تایید باید نزدیک به دور انداختن حوله باشد.

مناطق خشکشویی آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  و نگهبانی: اتاق های دیگ بخار ، لباسشویی ، تابلوهای برق ، ترانسفورماتور ، کمدهای نگهدارنده و سایر انبارها ، وسایل یا وسایل موجود در اتاق باید نگهداری شود و برای کودکان قابل دسترسی نباشد. دسترسی به محل های شستشوی لباس ها نباید از طریق منطقه خدمات غذا انجام شود.

اپراتور مراقبت از کودکان باید محلهای ذخیره سازی مناسب با اندازه کافی برای نگهداری کتانی و لباسهای شسته شده را جدا از محل نگهداری کتانی تمیز فراهم کند. تأسیسات بهداشتی و کنترل تامین آب: تامین آب ، چه منبع شهری و چه خصوصی ، باید مطابق با استانداردهای بالقوه مطابق با قوانین ، مقرراتIraniancyber و مقررات فدرال ، ایالتی و محلی از جمله 40 کد مقررات فدرال ، قسمت 141 و اساسنامه تجدید نظر شده نوادا باشد. اگر از چاه خصوصی یا محلی استفاده آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان   می شود ، باید دارای مهر و موم بهداشتی باشد تا از ورود آلودگی به داخل چاه جلوگیری شود. نمونه های باکتریولوژیکی و شیمیایی باید مطابق با قانون آب آشامیدنی ایمن فدرال و ایالت ، 40 CFR ، قسمت 141 و NRS 445A باشد. آب  شامیدنی سرد و گرم ، تحت حداقل فشار سیستم 15 پوند بر اینچ مربع (psi) در همه وسایل باید در همه زمان ها تأمین شود.

آب آشامیدنی باید به راحتی در هر مکان بازی در فضای باز و محل فعالیت سرپوشیده در دسترس کودکان قرار گیرد. تعمیرات باید تمیز و مرتب نگه داشته شوند. نوشیدن چشمه با زاویه جت و محافظ در دهانه. فشار باید به گونه ای تنظیم شود که جریان آب با دهانه یا پاشش روی زمین تماس پیدا آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان نکند. چشمه های نوشیدنی باید از آلودگی محافظت شود. حداقل 18 اینچ فاصله باید از سینک ظرفشویی ، حوله و یا سایر منابع آلودگی حفظ شود. ضررهای کمتر از 18 اینچ در صورت حمایت مناسب و مناسب ممکن است توسط مقام بهداشت تأیید شود. نوشیدن چشمه های آشامیدنی در دست شستشو ممنوع است. در بازسازی های جدید یا گسترده تاسیسات ، چشمه های آشامیدنی در آثار هنری یا علمی تخیلی تعیین شده نباید تأیید شوند.

در همه مراكز مراقبت از كودكان جديد يا نوسازي شده ، چشمه هاي آشاميدني كه براي استفاده كودكان مراقبت در نظر گرفته شده است ، بايد در ارتفاع مناسب نصب شود تا بدون استفاده از كمك استفاده شود. تسهیلاتی که قبل از تصویب این مقررات وجود داشت ، و چشمه های نوشیدنی دور از دسترس کودک است ، باید اقدامات مدعی و یا اقدامات گسترده ای را انجام دهد.

اساس نظارت مستقیم ارائه دهندگان مراقبت از کودک. پیشگیری از برگشت: در همه خروجی های آب که ممکن است شیلنگ به آنها متصل شود ، ضد سیفون ، جلوگیری از برگشت جریان ، خلاء شکن آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  یا سایر وسایل مناسب نصب شود. همه سیستم هایی که منبع آب بالقوه در آنها مستقیماً به سیستم هایی که مواد شیمیایی ، سایر مواد خطرناک یا گازهای فشرده را اضافه یا شامل می شوند ، متصل می شوند ، به عنوان مثال ، دیگهای بخار ، سیستم های چیلر ، کربناتورها و غیره. RP) یا دستگاه دیگری که توسط سازمان بهداشت تأیید شده است. دستگاه آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان گفته شده باید آزمایش شود و در صورت خرابی دستگاه بتواند آب جاری به جو را تخلیه کند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

مهارت های فریلنسری

ریاضی در برنامه نویسی 1