آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان3

 

لوله کشی: تمام آب حمل شده توسط فاضلاب باید توسط: سیستم فاضلاب عمومی ؛ o سیستم تصفیه فاضلاب فردی (ISDS) تأیید شده و مطابق قوانین ، مقررات آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان و مقررات ایالتی و محلی قابل اجرا عمل می کند. تخلیه: چشمه های آشامیدنی در فضای باز و سازه های آب بازی متصل به طور دائمی باید به سیستم فاضلاب تأیید شده تخلیه شوند.

تجهیزات سرویس غذا تخلیه می شوند و نباید مستقیماً به سیستم فاضلاب متصل شود. هر زباله لوله از چنین تجهیزات باید به طور غیر مستقیم در یک سینک باز و قابل دسترسی از طریق یک فاصله هوایی حداقل یک اینچی تخلیه شود. خدمات غذاخوری مستقیماً در اتاق های کودکستان نوزادان / کودکان نوپا قرار دارد.

فپوش ها باید هم سطح با سطح کف نصب شوند و برای نظافت در دسترس باشند. زباله و دفع زباله: ظروف مورد استفاده برای ضایعات مواد غذایی باید از مواد مقاوم ساخته شده باشد که مایعات را نشت یا جذب نکند. این ظروف باید دارای درپوش یا درپوش محکم باشند و در صورت نگهداری یا عدم استفاده مستمر ، سرپوشیده نگه داشته شوند.

هنگامی که خالی است ، سطل های زباله باید به گونه ای تمیز شوند که آماده سازی غذا ، سرویس غذا یا مناطق تحت اشغال کودک را آلوده نکند. اندازه و تعداد ظروف زباله برای حمل همه زباله ها و زباله های آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  انباشته شده بین دوره های خروج از محل باید کافی باشد.

تسهیلات زباله و زباله باید به گونه ای ساخته شود که بتوان آنها را تمیز نگه داشت. در داخل مرکز مراقبت از کودک ، پوشک های روشن کثیف باید در پذیرایی که فقط برای این منظور استفاده می شود ، دور ریخته شود. پذیرش باید بدون درب یا درپوش محکم باشد. پذیرش باید با یک آستر یکبار مصرف غیر جاذب پوشانده شده و در صورت لزوم کاملاً تمیز و ضد عفونی شود.

کنترل ورمین: برای جلوگیری از ورود حشرات موذی ، دهانه های بیرونی باید به طور موثری محافظت شوند. چنین حفاظتی ممکن است شامل اتصالات محکم ، خود بسته شدن ، درهای خروجی و پنجره های شیشه ای یا بسته باشد.

ذخیره سازی مواد آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  شیمیایی: محل های ذخیره سازی مواد شیمیایی که در دسترس کودک است باید دارای ضامن ایمنی کودک یا قفل باشدIraniancyber . حیوان آکواریوم ها و کاسه های ماهی: آکواریوم های ماهی باید دارای طراحی بادوام ، پوشیده و محافظت شده از واژگونی باشند. آکواریوم ها و کاسه های ماهی نباید روی سطوح آماده سازی غذا یا غذاخوری قرار بگیرند.

سرویس غذا مركز مراقبت از كودكان كه براي سرويس دهي به كودكان غذا آماده مي كند ، بايد از تمام سياستهاي مربوط به خدمات غذايي مربوط به مراقبت و بهداشت مواد غذايي كه در ناحيه كنوني مقرر شده است ، مطابقت آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  داشته باشد. اداره بهداشت باید میزان خدمات غذایی ارائه شده توسط مرکز مراقبت از کودک را تأیید کند. هرگونه تغییر در روش تأیید شده یا پوشش خدمات غذایی باید قبل از تغییر به مرجع بهداشت برای بررسی و تأیید گزارش شود.

درخواست های مربوط به تغییر مالکیت در یک مرکز مراقبت از کودک موجود ، بازسازی آشپزخانه موجود برای مراقبت از کودک یا مرکز مراقبت از کودک پیشنهادی باید شامل نامه نامه خدمات غذا و نمونه منو باشد.

مركز مراقبت از كودك باید الزامات تحویل و تحویل تجهیزات غذایی را مطابق با جدیدترین مقررات منطقه بهداشت و درمان كه مربوط به بهداشت مواد غذایی است ، رعایت كند. مراکز مراقبت از کودکان دارای مجوز تحت که منو را محدود به غذاهای غیر خطرناک و هایی می کند که پاستوریزه شده و /آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  یا به صورت تجاری آماده و از قبل پخته شده اند ، نمونه هایی از تسهیلات فیزیکی مورد نیاز مطابق با است.

تسهیلات مراقبت از کودک که مشمول استثناء مذکور نمی شوند باید دارای تمام استانداردهای ساختمانی باشند که در الزامات بازبینی تجهیزات و تأسیسات برنامه خدمات غذایی ارائه شده است (نشریه جداگانه را ببینید). غذای ارائه شده از فروشندگان خارجی / آشپزخانه مرکزی:

این که آیا وعده های غذایی از فروشندگان خارجی ، آشپزخانه مرکزی ، سرایدار یا سایر منابع خارجی تهیه می شود ، تجهیزات گرمایش و سرمایش داغ که مطابق با استانداردهای () (به ترتیب استانداردهای 4 و 7) یا معادل آن آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان در محل ارائه می شود به

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

مهارت های فریلنسری

ریاضی در برنامه نویسی 1