آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان5

 

بودجه یا بهتر است اطمینان از بهبود روش آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  ها و سرعت باشد؟ توزیع این کمک ها؟ وقتی صحبت از ارزیابی عملکرد اجتماعی به میان می آید

: آیا سعی می شود سودآور باشد یا بهتر است خدمات ارائه شده به کاربران را بهبود بخشد؟ وقتی صحبت از ارتقاء قابلیت ردیابی می شود: آیا در مورد کنترل جدید یا سازگارتر کردن مداخلات صحبت می شود؟ وقتی صحبت از تطبیق داده ها می آید: آیا در مورد امکان مشارکت بهتر یا استانداردسازی نمایندگی ها صحبت می شود؟

 

فعالان اجتماعی ، مدیران و تکنسین های فناوری اطلاعات علاقه مند هستند که منطق های مربوطه خود را به اشتراک بگذارند تا با تجمیع آنچه که باید باقی بماند ، آنها را مکمل و متضاد قرار ندهند: اولویت پروژه آموزشی و اجتماعی در فناوری. این بدان معناست که نهایی شدن ابزار تحت کنترل متخصصان باقی می ماند. برای انجام این کار ، آنها باید آموزشهای کافی را ببینند که به آنها امکان می دهد نحوه صحیح تسلط بر این رسانه را بیاموزند. به نظر آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  می رسد داشتن کمیته های اخلاقی و نظارتی ، همچنین از کاربران تشکیل شده است ، که با توجه به روشهای کاربردی مورد استفاده ، نقش نظارت و کنترل را ایفا می کنند.

این گزارش با ده توصیه خاتمه می یابد که در میان آنها به ظهور فرهنگ انتقادی و سازنده ، بی اهمیت جلوه دادن ابزار کنترل استفاده از آن ، سیستماتیک کردن بازتاب اخلاقی ، تشویق تولید محتوا ، چند رسانه ای خاص کار اجتماعی یا تعریف یک منشور کاربر ارائه ضمانت های بلند مدت. باقی مانده است که هوشیاری (که نباید بی اعتمادی باشد) و مشارکت (که باید با شفافیت همراه باشد) متخصصان پرورش داده شود.

"فناوری های جدید اطلاعات و ارتباطاتارتباطات و کار اجتماعی "گزارش گروه کاری به شورای عالی مددکاری اجتماعی (دسامبر 2000) وزارت اشتغال و همبستگی آموزش طراحی سایت iranian cyber  برای کودکان و نوجوانان. دیدیه دوباسکه ، مددکار اجتماعی ، به عنوان نماینده در روه کاری در زمینه استفاده از فناوری های جدید در کارهای اجتماعی شرکت کرد. او برداشتهای خود را از این اثر به ما می دهد مددکاران اجتماعی در حال حاضر در حال تصاحب این ابزارهای جدید هستند. گروه کاری بخشی از این جنبش بود. در ابتدا ، ما از تنش هایی که در این حرفه وجود دارد ، به ویژه در مورد رایانه سازی پست مددکار اجتماعی مطلع شدیم. در آن زمان نگرانی های جدی در مورد استفاده از بسته نرم افزاری وجود داشت. برخی از شوراهای عمومی شروع به تشکیل گونه شناسی جمعیت هایی کرده اند که ممکن است تبعیض آمیز باشند. چنین تغییراتی بلافاصله توسط جمعی از شهروندان آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  محکوم شد (1). رایزنی کمیسیون ملی فناوری اطلاعات و آزادی () در 13 اکتبر 1998 ، ضرورت

حذف گونه شناسی های از پیش تعیین شده مربوط به ماهیت مشکلات اجتماعی ، اما همچنین پتانسیل ها و اهداف مورد نیاز در چارچوب افراد فردی را تأیید کرد. پشتیبانی.. ما همچنین در مورد علاقه استفاده از نرم افزارهای خاصی مانند در ها تعجب کردیم. ما ، برای برخی ، از ارتباط این ابزار متقاعد نشده ایم. و سپس ، همه چیز تغییر کرد: چندین نفر از اعضای گروه کاری می خواستند که به دستور اصلی احترام بیشتری گذاشته شود. در واقع بسیار گسترده تر بود

و به موضوعات کلی تری مانند کاربردهای معنی دار و مفید بودن برای ذینفعان پرداخت. آنها عمدتاً در این بحث غایب هستند و ما طرفدار این هستیم که مکانی برای آنها ایجاد شود آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  ، اگرچه می دانیم که اجرای این امر دشوار است. در سال گذشته بود که ما رویکرد مثبت تری به ابزارها داشتیم و سعی کردیم همه مشارکت هایی را که می توانند ارائه دهند ، شناسایی کنیم.

 

گزارشی که دسامبر گذشته منتشر شد واقعاً محصول اجماع است. ما می نویسیم که رایانه و فناوری های جدید یک خطر و فرصتی برای کار اجتماعی است. فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی جدید () به ذینفعان تعهد خود را برای "پرسیدن قبل از اقدام" به طور کوتاه و پرسیدن س ofال معنا یادآوری می کند. در واقع ، ابزار فناوری اطلاعات تنها یک پشتیبان است که می تواند بسیار مورد استفاده قرار گیرد تا افرادی را که مطابق اخلاق خود عمل می کنند کارآمدتر کند ، اما می تواند آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان رویکردهای محترمانه را نیز تقویت کند: در نهایت همه چیز به این بستگی دارد. ما نمی توانیم آن را به اندازه کافی تکرار کنیم ، ا

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

مهارت های فریلنسری

ریاضی در برنامه نویسی 1