کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر

 

روحیه کارآفرینی بر اساس سن کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   تبعیض قائل نمی شود - و همچنین موفقیت. بسیاری از کارآفرینان موفق مانند Mark Cuban و Fred De Luca اولین مشاغل خود را قبل از 18 سالگی شروع کردند. De Luca (بنیانگذار Subway) اولین رستوران خود را در 17 سالگی افتتاح کرد و کوبا (کارآفرین مخزن کوسه) شروع به فروش کیسه های زباله کرد. خونه به خونه در سن 12 سالگی

 

تصویر نوجوان. متن می خواند ،

آیا آماده تشکیل LLC خود هستید؟ خدمات برتر LLC Formation را بررسی کنید

و ، از ابزارهای رایگان ما برای کمک به شروع کسب و کار خود استفاده کنید:

 

برای کمک به طوفان فکری نام شرکت جدید خود ، از Generator Name Business ما استفاده کنید

نحوه تشکیل LLC ، یکی از بهترین  کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   ساختارهای تجاری برای مشاغل نوجوان را بیاموزید

برای شروع برنامه ریزی کسب و کار خود از مولد طرح تجاری رایگان ما استفاده کنید

لوگوی منحصر به فرد خود را با لوگو ساز رایگان ما دریافت کنید و نام تجاری خود را شروع کنید

پس از یافتن ایده کامل خود ، نحوه راه اندازی یک کسب و کار را بیاموزید

لیست منابع ما را برای کارآفرینان ایرانیان سایبر  جوان بررسی کنید تا در سفر تجاری به شما کمک کنند

صفحه اصلی

ایده های تجاری

دسته بندی ها

30 ایده تجاری برای نوجوانان (پولدار شوید)

آخرین به روز رسانی: 2021-08-27

 

ما ایده های تجاری مورد علاقه نوجوانان خود را به هفت دسته تقسیم کرده ایم و هزینه های راه اندازی آنها ، سطح مهارت مورد نیاز و درآمد بالقوه را طبقه کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   بندی کرده ایم.

 

اگر عاشق هنر هستید و از ملاقات و کار با مردم لذت می برید ، کسب و کار درس هنر می تواند یک سرگرمی و لذت بخش باشد. شما باید درسهای ساختارمند ایجاد کنید تا دانش آموزان شما با فراگیری یک مهارت هنری راهی را دنبال کنند.

 

برای راه اندازی یک کسب و کار در زمینه هنر نیاز چندانی ندارید. شما می توانید ابزارهای خود را (برس ، مداد ، کاغذ) تهیه کنید یا می توانید از دانش آموزان خود بخواهید که ابزارهای خود را تهیه کنند. این یک تجارت عالی برای جوانان است زیرا می توانید آن را به صورت رایگان کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   و درست در خارج از خانه خود راه اندازی کنید. حتی ممکن است بتوانید فضا را در مدرسه یا کتابخانه خود بدون هیچ هزینه ای رزرو کنید. نرخ ساعتی شما بر اساس سطح مهارت شما و ماهیت دروس شما متفاوت است ، اما اکثر آنها می توانند حداقل 25 دلار در ساعت هزینه کنند ، و این راهی عالی برای شروع درآمد و پس انداز پول است.

 

اگر مهارت خاصی در مدرسه دارید ، می توانید مشاغل خانگی را تدریس کنید. شما می توانید دروس خود را بسازید یا به سادگی به دانش آموزان کمک کنید تا تکالیف مدرسه خود را به کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   پایان برسانند و در عین حال مطمئن شوید که مطالب را درک می کنند. به عنوان یک دانش آموز ، شما در موقعیت منحصر به فردی قرار دارید که افراد نیازمند کمک اضافی را پیدا کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

مهارت های فریلنسری

ریاضی در برنامه نویسی 1