کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر

 

 

از آنجا که شما می توانید از خانه خود یا دانش آموزان خود تدریس کنید ، هزینه راه اندازی تقریبا هیچ است. ممکن است کمی وقت و هزینه خود را صرف تبلیغات کنید کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   ، اما با داشتن تعداد زیادی دانش آموز در مدرسه یا منطقه شما ، تبلیغات ساده می تواند بسیار مثر باشد. اکثر معلمان خانگی به صورت ساعتی هزینه می کنند و در یک موضوع خاص به دانش آموزان کمک می کنند. با تجربه ، می توانید 30 تا 40 دلار در ساعت هزینه کنید ، این کار را به یک کسب و کار سودآور و سودآور تبدیل می کند.

 

اگر هنر آزمایشات استاندارد را تسلط داشته اید و می خواهید راز خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ، راه اندازی یک کسب و کار آمادگی آزمون می تواند یک درآمدزایی باشد. تخصص در یک آزمون خاص (مانند SAT یا ACT) یک راه خوب برای یافتن دانش آموزان برای تدریس است و اگر در دبیرستان هستید ، کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   هیچ کمبودی برای مشتریان احتمالی وجود نخواهد داشت. استفاده از کتاب های آمادگی آزمون و ارائه توصیه های عمومی برای شرکت در آزمون ، هر دو راهی هستند که به پیشرفت آزمون دهندگان کمک می کند.

 

هزینه های راه اندازی این تجارت کم است و تنها هزینه ای که می توانید خریداری کنید ، تهیه کتاب آماده سازی آزمون و وب سایت است. ارائه کمک به دوستان و همکلاسی ها راهی عالی و آسان برای شروع و ایجاد شهرت خوب است. معلم های آمادگی آزمون معمولاً می توانند در ساعت بیشتر از معلم های معمولی هزینه دریافت کنند ، زیرا انجام خوب آزمون ها برای اکثر دانش آموزان مهم است.

 

برگزاری کلاسهای موسیقی می تواند راهی عالی برای کسب درآمد یک iranian cyber  کارآفرین نوجوان باشد. اگر تجربه خوبی در نواختن ساز خود دارید ، به راحتی می توانید دانش آموزانی  کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  را پیدا کنید که به درس یا کمک اضافی نیاز دارند.

 

هزینه های راه اندازی برای یک کسب و کار در زمینه موسیقی می تواند اندک باشد ، به ویژه اگر از دانش آموزان خود بخواهید که ساز خود را بیاورند. شما باید مقداری موسیقی بخرید ، اما در صورت امکان می توانید به راحتی در خانه خود ، خانه دانش آموز یا حتی در مدرسه درس بخوانید. همانطور که شهرت خود را تقویت می کنید ، می توانید نرخ های خود را افزایش دهید. معمولاً معلمان موسیقی کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر  بین 30 تا 60 دلار در ساعت هزینه می گیرند ، بنابراین با گذشت زمان این تجارت می تواند بسیار سودآور باشد.

 

تجارت صابون سازی فرصت خوبی برای کسانی است که از کار با دست خود لذت می برند. ساخت صابون باکیفیت مهارتی است که هرکسی می تواند به آن دست یابد ، اما به تمرین نیاز دارد. اداره یک کار تولید صابون شامل خرید مواد اولیه ، ترکیب و ایجاد عطر ، ساخت صابون و فروش صابون است.

 

مواد ساخت صابون نسبتاً ارزان هستند ، بنابراین حاشیه سود در تجارت صابون سازی خوب است. برای شروع ، حدود 500 دلار برای مواد و تجهیزات صابون هزینه کنید. در کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   صورت انتخاب فروش آنلاین ، باید مقداری پول نیز صرف بازاریابی و راه اندازی وب سایت کنید. درآمد بالقوه برای این تجارت بر اساس نوع صابونی که می فروشید و میزان توانایی شما برای توسعه کسب و کار متفاوت است ، اما پتانسیل رشد بسیار زیاد است. آنچه به عنوان یک تجارت کوچک جانبی شروع می شود ، می تواند به یک نام تجاری ملی تبدیل شود.

 

پس از مطالعه برخی از یک میلیون صاحب مشاغل که از Shopify استفاده می کنند ، متوجه شدیم که انواع بنیانگذاران در یکی از پنج نوع شخصیت قرار می گیرند. شما کدام کسب و کار خانگی برای کودکان و نوجوانان با کامپیوتر   یک هستید؟ با مسابقه ما شروع کنید.

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

مهارت های فریلنسری

ریاضی در برنامه نویسی 1