کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان1

 

نه تنها کمترین دستمزد ، بلکه می توانید تعداد کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  زیادی فیلم رایگان تماشا کنید. شما همچنین از مزایای تهویه مطبوع در آن روزهای گرم تابستان لذت خواهید برد. و از آنجا که سینماها تمایل به جذب نوجوانان دارند ، شما در یک شرکت آشنا هستید.

 

25. یاور نظافت منزل

بزرگسالان معمولاً نوجوانانی را برای نظافت خانه خود استخدام نمی کنند. اما ممکن است آنها را به عنوان کمک پاک کننده استخدام کنند. اگر کسی روز نظافت خاصی دارد ، ممکن کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  است از خدمات شما در انجام کار قدردانی کند. این سرویس دیگری است که می توانید به مردم منطقه خود ارائه دهید.

 

26. برگزاری کلاسهای موسیقی

اگر ساز می زنید و در آن مهارت دارید ، خدمات خود را به عنوان یک معلم خصوصی موسیقی ارائه دهید. در مورد یادگیری هر چیزی ، کودکان به کودکان دیگر ، به ویژه نوجوانان ، واکنش بهتری نشان می دهند. اگر حوصله تدریس و مهارت های موسیقی را نیز دارید ، این می تواند یک فرصت واقعی باشد. شما ایرانیان سایبر  ممکن است با صحبت با معلمان موسیقی مدرسه در منطقه خود و ارائه خدمات خود برای کار با دانش آموزان به این موضوع نزدیک شوید.

 

27. کارواش

در حالی که این درست است که شما معمولاً می توانید کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  با چند دلار به کارواش بروید و کار را به پایان برسانید ، بسیاری از مردم هنوز عاشق تماس شخصی هستند. این امر به ویژه در صورتی که با منزل تماس بگیرید صادق است و آنها ماشین ها را در مسیر خصوصی مشتری شستشو می دهند.

 

28. Fiverr و Upwork

اگر مهارت های خاصی دارید ، که معمولاً مربوط به کامپیوتر است ، می توانید با انجام کارهای کوچک درآمد کسب کنید. اینها مشاغل کوچکی هستند ، مانند طراحی گرافیک ، صداپردازی و کار در رسانه های اجتماعی ، که هر گیگ چند دلار پرداخت می کند. ایده این است که چندین کار را از راحتی خانه خود انجام دهید و پول اضافی کسب کنید. شما می توانید این کار را از طریق سیستم عامل هایی مانند Fiverr و Upwork انجام کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  دهید.

 

29. تم های Tumblr ایجاد کنید

Tumblr به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای نوجوانان تبدیل شده است. اگر زمان زیادی را در آنجا می گذرانید و نحوه طراحی موضوعات را می دانید ، می توانید با ایجاد آنها برای دیگران درآمد کسب کنید. همه خواهان تم برنده هستند ، بنابراین ممکن است بتوانید آن را پر کنید.

 

30. تزئینات کریسمس را بردارید / بردارید

تقریباً همه عاشق تزئینات کریسمس هستند. اما مطرح کردن آن می تواند یک چالش باشد و خراب کردن آن می تواند دلهره آور باشد. خدمات خود را در سراسر منطقه خود ارائه دهید ، کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان  به ویژه اگر تمایل زیادی برای قرار دادن دکوراسیون دارید. البته کار فصلی خواهد بود ، اما به شما این فرصت را می دهد که در تعطیلات پول اضافی کسب کنید.

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

مهارت های فریلنسری

ریاضی در برنامه نویسی 1