کسب و کار آنلاین برای نوجوانان1

 

کلیک کنید تا گزینه های منطقه خود را مشاهده کنید. یا مستقیماً روی برگه "مشاغل" کلیک کرده و بر اساس کلمه کلیدی جستجو کنید. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد جستجو و درخواست کار در Craigslist  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان وجود دارد - توجه داشته باشید که این سایت اغلب با کلاهبرداری در ارتباط است ، بنابراین مراقب باشید چه اطلاعاتی فاش می کنید و کجا با کارفرمایان ملاقات می کنید. در صورت شک ، با والدین خود مشورت کنید.

 

5 شغل برتر برای نوجوانان

توسط کریس کلیر 0 نظر

اگر وجه مشترک اکثر نوجوانان وجود دارد ، این است که می توانند از پول بیشتری استفاده کنند. اگر می خواهید برای دانشگاه یا پس انداز پول اضافی پس انداز کنید ، داشتن درآمد نوجوان ضرری ندارد.  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان خوشبختانه در عصر حاضر ، نیازی نیست که برای برداشتن مقداری پول به غذای برقی یا مواد غذایی کیف (شغل دبیرستانی من) بروید.

 

در زیر آنچه را که 5 شغل برتر آنلاین برای نوجوانان می دانم با شما در میان می گذارم. روش های زیادی برای نوجوانان برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد ، اما من این کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  5 را انتخاب کردم زیرا آنها گزینه های متنوعی را ارائه می دهند و هر یک از آنها مهارت و فداکاری متفاوتی را می طلبد.

 

برای هر شغلی توضیح می دهم که این کار چگونه است  ایرانیان سایبر ، چگونه می توانید از این طریق درآمد کسب کنید و مهارت های لازم برای ورود به آن چیست.

 

لیست من از 5 شغل برتر آنلاین برای نوجوانان

فهرست مطالب [نمایش]

 

 

1. پرداخت هزینه برای انجام نظرسنجی ها

در حالی که نظرسنجی برای پول ممکن است هیجان انگیزترین راه برای کسب درآمد آنلاین نباشد ، مطمئناً ساده ترین راه است. این هیچ مهارت اولیه ای ندارد ، فقط به آدرس ایمیل و اتصال WiFi  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان نیاز دارد و می توانید همین حالا شروع کنید.

 

شرکتهای تحقیقات بازار به بازخورد و نظرات مردم در مورد محصولات و خدمات خود نیاز دارند تا بتوانند آنها را بهتر برآورده کنند تا نیاز بازار را برآورده کنند. نوجوان بودن شما را در وضعیت جمعیتی خاصی قرار می دهد ، زیرا میلیون ها و میلیارد دلار شرکت ها روی بازار نوجوانان متمرکز شده اند. این شما را خاص می کند.

 

از آنجا که برخی از شرکت های تحقیقاتی بازار فقط به دنبال نوجوانان هستند و برخی دیگر باید 18 سال یا بیشتر داشته باشند ، من این لیست کسب و کار آنلاین برای نوجوانان  از بهترین پنل های نظرسنجی برای نوجوانان را گردآوری کرده ام.

 

اگر مشتاق هستید که با نظرسنجی  کسب و کار آنلاین برای نوجوانان ها درآمد کسب کنید ، توصیه می کنم با راهنمای استفاده از Swagbucks شروع کنید. Swagbucks یک سایت بزرگ است و راهی عالی برای کسب درآمد است. من 10 دلار از تاریخ اشتراک در 2 روز به آمازون بردم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

مهارت های فریلنسری

ریاضی در برنامه نویسی 1